piątek, 13 maja 2016

Metamorfoza 40+ - zielony makijaż wiosenny

      Nikt mi nie powie, że makijażem nie da się zdziałać cudów!
Oto żywy przykład, a wystarczy umiejętnie ukryć mankamenty, dodać tu i tam ....;) iii 10 lat mniej!!

        Miałam na celu stworzyć coś lekkiego, wiosennego i pastelowego, a skończyło się ostrą limonką na życzenie mojej mamy, która z resztą użyczyła mi twarzy ;).
        Razem z tym makijażem wracam do nagrywania filmów na Youtube po kilku tygodniach przerwy.
Nie było mnie tak długi okres, ponieważ chciałam poświęcić trochę więcej czasu rodzinie i skupić się na swoich sprawach życiowych i zdrowotnych. Na szczęście już wracam z uśmiechem na twarzy i nadzieją, że nie będę musiała was opuszczać ;).

Z okazji moich 22 urodzin dostałam od rodziny kilka "dukatów", które przeznaczyłam na zakup nowego statywu do aparatu i oświetlenia. Mam nadzieję, że dzięki temu jakość moich filmów trochę się poprawi.
Zapraszam do subskrypcji mojego kanału urodowego na Youtube, aby śledzić moje postępy na bieżąco, oczywiście wszystkie możliwe linki znajdują się w górnej części bloga :)


Tutorial krok po kroku jak wykonać taki makijaż znajduje się tutaj



Lista kosmetyków:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz